امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

امیرعلی، زندگی مامان و بابا

آزمایش

1390/3/3 13:33
نویسنده : مامان امیرعلی
339 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

امروز با بابایی رفتیم جواب آزمایشم رو گرفتیم. یه + خشکل وسط صفحه!  البته من که از قبلشم مطمئن بودم فقط واسه اطمینان بابایی و بقیه رفتم.

میدونی چیه مامانی؟ تو خیلی خوش قدمی. امروز روز تولد حضرت فاطمه (س) است، روز مادر.

امسال خدا بهترین هدیه رو به من داد تا منم بتونم حس زیبای مادر بودن رو درک کنم.

راستی عزیزدل مامان، امروز مشکل بابایی و من هم که قبلاً بهت گفته بودم حل شد. خدارو شکر. نمی دونی چقدر خوشحالم. واسه همینه که می گم خیلی قدمت مبارکه.

بابایی میگه چون روز تولد حضرت فاطمه مشکلمون حل شده اگه دخمل بودی اسم نازتو می ذاریم «فاطمه» امیدوارم مثل حضرت فاطمه پاک، معصوم و خوب باشی.

درضمن قراره اگه پسمل شدی اسم قشنگتو بذاریم «امیرعلی»

قربون عزیزترینم بشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)