امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

امیرعلی، زندگی مامان و بابا

حس خوب مادری

1390/2/29 23:29
نویسنده : مامان امیرعلی
559 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدل مامان

چند وقتی میشه که حس می کنم بالاخره خدا تورو به ما داده. حس قشنگیه.

من و بابایی ٦ماهه منتظر اومدنت هستیم  و حالا که تازه از سفر کربلا برگشتیم یه حسی بهم میگه که من دارم مامان یه جوجوی خشکل میشم...

آخر شب بود و تو خونه تنها بودم که دیگه طاقت نیاوردم و رفتم از بی بی چک استفاده کردم.این چند لحظه واسه من ساعتها طول کشید تا بالاخره یه خط قرمز پررنگ و یه خط کمرنگ صورتی رنگ روی بی  بی چک ظاهر شد...niniweblog.comniniweblog.com

اون لحظه اینقدر خوشحال شدم که نمیتونم بیانش کنم. فقط هزار بار خدارو شکر کردم.

فورا واسه بابایی اسمس فرستم و نوشتم:

    « ٣=١+١ یعنی آقا تشتل + خانم تشتل= نی نی ناز»

بابایی اولش باورش نمیشد میگفت یعنی واقعا من دارم بابا میشم؟ کلی خوشحال شد گرچه این روزا به خاطر مشکل بزرگی که برامون پیش اومده حال و روز خوشی نداره و همش تو خودشه.

عزیزدلم تو که پاک و معصومی و به خدا هم نزدیکتری برامون دعا کن... بابایی این روزا بدجور عصبی شده.

پسندها (1)

نظرات (2)

ثمين
29 مهر 90 17:38
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد: http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php
معصومه مامان سهند
9 آبان 90 13:35
عزیز دلم حس قشنگیه با هیچ چیزی نمیشه مقایسه اش کرد امیدوارم روزی بیاد که در آغوشش بکشی