امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

امیرعلی، زندگی مامان و بابا

پهلوون کوچولوی مامان

1390/9/19 10:59
نویسنده : مامان امیرعلی
538 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز فهمیدم حسابی بزرگ شدی و واسه خودت یه پهلوون شدی.

دیروز عصر که خوابیده بودم، با ضربه محکم شما به پهلوم از خواب بیدار شدم و یه آخ بلند گفتم!!!

 الهی فدات بشم که اینقدر بزرگ و آقا شدی که میتونی مامان رو از خواب بیدار کنی.

 نمی دونی چه ذوقی کردم. وقتی واسه بابایی تعریف کردم کلی قربون صدقت رفت.

 دیشب هم از ساعت 12 و نیم که رفتیم تو رختخواب تا 1 و نیم اجازه ندادی بخوابم، فکر کنم دوست داشتی باهات بازی کنم که اینقدر شیطونی میکردی.

 یک ساعت تمام به دو طرف شکمم فشار می آوردی، منم نوازشت می کردم و قربون صدقت میرفتم.

 شاید بقیه بهم بخندن ولی من گردی سرت رو از یه طرف و فشار و شکل پاهای کوچولوت رو ازطرف دیگه کاملاً زیر دستم حس میکردم.

 دیشب اینقدر بهم نزدیک شده بودی که احساس میکردم تو بغلم گرفتمت.

 حس این روزامو با هیچی تو دنیا عوض نمیکنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمیرا
18 آذر 90 16:53
انشاالله به سلامتی کوچولوتون بدنیا بیاد و لذت مادر شدن رو بچشید