امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

امیرعلی، زندگی مامان و بابا

دخترخاله های جیگر و بانمک امیرعلی

1390/8/12 10:11
نویسنده : مامان امیرعلی
1,157 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوشتیپم

امروز میخوام با دخترخاله هات آشنات کنم.

فاطمه و نرگس عزیزای دل من که اگه یه روز نبینمشون دلم حسابی براشون تنگ میشه...

فاطمه خانم ٨ سالشه و خیلی هم مهربونه و شمارو هم خیلی دوست داره... ولی متاسفانه الان عکسی ازش ندارم آخه الان شرکتم انشالله شنبه برات چندتا از عکسای نازشو میذارم.

نرگس کوچولوی بانمک و خوردنی هم الان یک سال و ١٠ ماهشه و هرچی از بامزگیش بگم کم گفتم...فعلا چند تا عکس از نمکدون خاله:

نفس خاله

تو ادامه مطلب چند تا عکس دیگه گذاشتم...

جیگر خاله

نرگس کوچولو وقتی مقنعه ماماحاجی رو پوشیده:

 

عسل خاله وقتی میخواد نماز بخونه:

وقتی به زور میخنده تا ازش عکس بگیری:

نرگسی وقتی شال خاله(مامان امیرعلی) رو سرش میکنه:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله امیر علی
12 آبان 90 13:15
واییییییییییییی بچمو چش نزنن یه عکس وان یکاد هم بزار تو وبت
فاطمه خانوم دختر خاله ی امیرعلی
2 دی 90 18:38
سلام خاله جونعکس های نر گس روکه گذاشتی همه ی اونا بامزه بودن ولی بین اونااونجایی که نوشته بودی ووقتی به زور خنده می کنه تا ازش عکس بگیریم از همه ی عکس ها بامزه تر بودبه امیر علی بگو:انقدر لگدخالم نزنه ناراحت می شم ودلم برای خالم می سوزه))خیلی خیلی دوستتون دارم خدا نگه دارتون. دارتون.
فاطمه خانوم دختر خاله ی امیرعلی
29 دی 90 11:35
همه ی این ها برای امیرعلیه