امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

امیرعلی، زندگی مامان و بابا

یه دوست دیگه:دختر کوچولوی دایی حامد

1390/8/14 8:14
نویسنده : مامان امیرعلی
1,339 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امیرعلی مامان

امروز میخوام با یکی دیگه از دوستانت که البته کوچکترین عضو فامیل هم هست  آشنات کنم.

البته بعد از تولدت شما میشی کوچکترین عضو خانواده.

زهرا کوچولو دختر دایی حامد که 17 مهر 1390 یعنی روز تولد امام رضا(ع)به دنیا اومد.

تو  این عکس فقط ده روزشه:

عزیزدل عمه

 تو ادامه مطلب یه عکس دیگه از زهرا خانم و یه عکس از هنر دست خودم که کادو دادم به زهرا کوچولو رو گذاشتم.

زهرا کوچولو

البته این اولین باری بود که پافرشی میبافتم واسه همین زیاد خوب نشده. الانم دارم یه دونه واسه نفس خودم پسر خوشکلم میبافم

هنر دست مامان امیرعلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

معصومه مامان سهند
12 آبان 90 11:47
خاله جون بدو بیا با سفرنامه اروپا به روز شدممممممممم
خاله امیر علی
12 آبان 90 13:22
سلام مامان کم حافظه زهرا کوچولو 17 مهر به دنیا اومده نه شهریور . زودبرو درستش کن
نفس
14 آبان 90 11:52
سلام عزیزم کوچولوی هودت مبارکت باشه کوجولوی دایی حامد هم مبارکشون باشه صحیت کردنت با کوچولوت خیلی زیباست. وبت هم زیباست
معصومه مامان سهند
14 آبان 90 18:45
شما لطف دارید عزیز دلم مرسی بابت محبتی که در حقم کردید
نفس
15 آبان 90 10:13
سلام عزیزم آشناییهای بیشتر هم صورت می گیره به مرور زمان برای همین لینکتون کردم خیلی دوست داشتم در گوشیهاتون رو بخونم خیلی شخصیه؟ ما نمی تونیم بخونیم؟
مامان امیر علی
17 آبان 90 11:39
نازی عزیزم ایشاله سالم و شد باشین همیشه مواظب امیر علی هم باش همه امیر علی ها ماشاله با هوش می شنا .در وبلاگم پست تراشه های الماس رو بخونی توضیح دادم .شما از سه ماهگی امیر علی کتاب هوش نوزاد 3 تا 6 ماهه را بگیر و باهاش کار کن .2-سیدی صداهای حیوانات را از خانه کودک فراز و بازی فکری تا 2 سال را واسش بخر و از 6 ماهگی به بعد کار کن .زیاد باهاش حرف بزن .اصلا و ابدا تلویزیون را واسش روشن نکن .تلویزیون هوش بچه را خراب می کنه .فقط بازی فکری و حرف سه تایی باهم
مامان امیر علی
17 آبان 90 11:46
در ادامه : کلمات حیوانات را به انگلیسی بهش یاد بده .بعد سی دی تراشه های الماس را از 2 سالگی بخر و باهاش کار کن .حتما از 6 ماهگی حریره بادوم و کره را بهش بده واسه هوش عالی هستند .عسل و روغن زیتون حتما به وقتش بهش بده من روی هوش امیر علی خودم از سه ماه قبل از حاملگی با دکتر تغذیه و کتاب ریحانه بهشتی کار کردم الان خوب نتیجه اش را دیدم .تو هم موفق می شی همه بچه ها باهوش به دنیا می یان این ما هستیم خرابشون می کنیم .پس مواظب باش
ATeNa
17 آبان 90 19:26
مرسی عزیزم ایشااالله نینی نازت سالم بیاد بغلت