امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

امیرعلی، زندگی مامان و بابا

اولین سونوگرافی

1390/3/17 15:58
نویسنده : مامان امیرعلی
1,360 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا حالم خیلی بده، حالم تهوع دارم، چیزی نمی تونم بخورم، نمی تونم حتی واسه بابایی آشپزی کنم، به زور اونم به خاطر شما غذا می خورم که انشالله تند تند رشد کنی و سالم و سرحال به دنیا بیای.

راستی خشکل مامان، امروز واسه اولین بار رفتم سونوگرافی و از سالم بودنت مطمئن شدم، خیلی دوست داشتم ببینمت ولی صفحه مانیتور به سمت من نبود و راستش روم نشد به دکتر بگم می خوام روی ماهتو ببینم.

آقای دکتر یه عکس از شما بهم داد که البته هنوز واضح نیست و معلوم نیست شما کجای عکسی!

از دکتر پرسیدم یکیه؟ گفت آره.

خدایا شکرت ، یکی یه دونه ی مامان سالم و سرحاله و داره رشد می کنه.

اینم از اولین عکسم نفسم(اینجا تو دل مامانی 6 هفته و 4 روزته):

اولین سونوگرافی نفسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)