امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

امیرعلی، زندگی مامان و بابا

دومین سونوگرافی

1390/4/12 11:53
نویسنده : مامان امیرعلی
814 بازدید
اشتراک گذاری

امروز خیلی روز خوبی بود ، آخه امروز دوباره رفتم سونوگرافی و روی ماهتو دیدم، با دیدن نفسم توی صفحه مانیتور کلی سرحال شدم. آخیییییییییی قربونت برم الهی که از خوشحالی و ذوق نزدیک بود جلوی آقای دکترر گریه کنم. ماشالله هزار ماشالله حسابی بزرگ شدیا! دست و پاهای کوچولو و نازت جوانه زدن و کلی ناز و خوردنی شدی.

خدا رو  شکر دکتر گفت سالم سالمی و رشدت هم خوبه. خدارو شکر.

راستی یه چیز مهم دیگه اینکه امروز قشنگترین صدای دنیا رو شنیدم... صدایی قلبت نی نی نازم... وای نمی دونی چقدر نا ز و شیرین بود، اصلا همین الانم که دارم در موردش می نویسم اشک تو چشام جمع شده و دوست دارم از خوشحالی گریه کنم.

الهی مامان فدای صدای دلنشین قلبت بشه همین جور به رشد کردنت ادامه بده و مواظب خودت هم باشه.

دوست دارم زندگی مامان

اینم از دومین عکست و نوار قلب مهربونت:

دومین سونوگرافی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

تنها خاله امیرعلی
4 آبان 90 12:30
الهی خاله قربونش بشه که هنوز نیومده اینقده دوست داشتنیه