امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

امیرعلی، زندگی مامان و بابا

اولین برف امیرعلی خان بی ذوق!!!

1392/10/22 10:44
نویسنده : مامان امیرعلی
666 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

بالاخره بعد چند سال میبد ما هم برف اومد. اونم چه برفی!حیاتمون سفید سفید شده. 

کلی ذوق کردم هی می رم پشت پنجره و برفارو می بینم. بعدم با کلی ذوق امیرعلی رو میارم پشت پنجره تا برفارو تماشا کنه... ولی پسرک بی ذوق من انگار نه انگار... 

می گم مامانی نیگا کن برفه!

می گه بفه؟ بعدم میره... بابا یه ذره ذوق یه ذره شوق!!!

ناهار خونه ماماحاجی  کله پاچه دعوتیم. میرم اونجا تو حیاطشون کلی عکس میگیرم و میذارم واستون.

 

پسندها (3)

نظرات (4)

فرنگیس
23 دی 92 8:01
سلام خاله خوبی بی ذوق، خوشم اومد ندید بدید نیستیبرف که ذوق نداره راستی تولد گذشته ات مبارک ایشالله صد ساله شی قربونت برم. یه دکتر و یه پسر خوب واسه مامان و بابا بشی. میبوسمت. خداحافظ
مامان آویسا
25 دی 92 9:58
ماشالله به گل پسر هنوز بچه من ذوقش بيشتر بود بچه نميدونه كه از اين اتفاقا هفت هشت سال يك بار مي افته قدر نميدونه
فرنگیس
14 بهمن 92 11:20
کجایی پس؟
فاطمه خانوم ونرگس
23 تیر 93 12:32
سلام خاله جونچه چیز گرد باحالی این امیر علی خدافظ تا یادم نرفته:1-به وبم بیا 2-یه وبلاگ دیگه هم درست کردم اسم ش اینه:بخنددیگه!!! اگه تو پیوند ها ی وبلاگ من ونرگس کوچولو بگردی پیداش می کنی