امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه سن داره

امیرعلی، زندگی مامان و بابا

سال نو مبارک

1393/1/9 16:35
نویسنده : مامان امیرعلی
855 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گلم.

به خصوص آجی فرنگیس شیطون و دوست داشتنی و نازم.

عید همگی مبارک. امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشید.

امیرعلی خان من حسابی بزرگ و شیرین زبون شده. تقریبا همه چی میگه.

گاهی به جای حرف "ر" میگی "ه" مثلا به جای رفت میگی هفت!

گاهی هم به جای حرف "ه" میگی "خ" مثلا به جای حلوا میگی خلوا!!

گاهی هم به جای حرف "ر" میگی "خ" مثل خف به جای رفت!!!یا "خوبا" یعنی "روباه"!!

به خاله عصمت میگی "آخه عصت".البته تازگیا پیشرفت کردی به خاله میگی "حاخه"!!!

فوق العاده بانمک شدی. عاشق "شکه پویا"(شبکه پویا) و "بنه کودکه"(برنامه کودک). و بیشتر از هربرنامه تلویزیونی عمو پورنگ رو دوست داری.

عمو پورنگ، امیرمحمد، عزیزبابا، سطان(سلطان)، پلون(پهلوون) و دایی نقاری(قناری)

میگم عموپورنگ چی میگه؟میگی زنجیر منو بافی؟(بافتی؟)(وای گاهی در روز بیشتر از 100بار این شعر رو می خونی و من حتما باید جواب بدم بله!البته فقط همین یه تیکه شو.)

امیرمحمد چی میگه؟ من می دونم، کتاب می خونم.(همه چیرو من می دونم چونکه کتاب می خونم!)

نفس بابا میگه بیبینم،بشوشش!(بشورش!)

سلطان میگه: عزیز بابا، نفس بابا

وقتی می گیم پهلوون شو، بالا پایین می پری و میگی بومالا!!!

کلی از آهنگای عموپورنگ رو ضبط کردم با یه قسمتایی از برنامه کتابخونه عموپورنگ. وقتی خوابت میاد میگی مامانی خوابم میاد عموپورنگ امیرمحمد می خوام یا می گی عزیزبابا دایی نقاری می خوام.

تقریبا همه رنگای اصلی رو بلدی. نرمز(قرمز)، آبی ، صوئتی(صورتی)، سبز، زرد، سیفید، سیاه، گهوه ای(قهوه ای)،نائنجی(نارنجی)، سوسی(توسی)!!!

هر رنگی رو هم که نمی شناسی میگی "این هنگیه؟!"(این چه رنگیه؟)

کلا هرچیزی رو با رنگش صدا می کنی:خلوای نائنجی(حلوای نارنجی(در ظرف حلوا نارنجیه)، خسه آبی(خرس آبی))

شعر یه توپ دارم قلقلیه رو نصفه نیمه بلدی و به کمک من می تونی بخونی.

عاشق کتابی و گاهی واست از کتابخونه نی نی کتاب می گیرم و برات می خونم. خیلی خوشت میاد و خیلی هم سریع شعرای کوتاه کتابارو حفظ میشه.

در ادامه مطلب چند عکس از امیرعلی خان و باباجلالش گذاشتم

 

میگیم امیرعلی بخند...این لبخند ملیح رو تحویلمون میدی...

گاهی وقتی نماز می خونم اصرار میکنی که منم چادر می خوام...اینجوری بامن نماز میخونی...

 امیرعلی در حال اصلاح ...

امیرعلی در حین اصلاح موهاش توسط عمو مهدی(شوهر خاله)...

خوب اینم یه جور موتورسواریه دیگه...

اینم چند تا عکس از باباجلال خوشتیپ در کنار ماشین جدیدمون...

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فرنگیس
9 اردیبهشت 93 8:59
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام من اینترنت نداشتم چند وقتی. سال نو مبارک. چقدر چیز یاد گرفتی. پس فرنگیس یاد نگرفتی چرا هنوز؟؟؟؟ هان؟؟؟با تو هستم. تلفظ قمقمه به یزدی رو هم یاد من بده .