امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

امیرعلی، زندگی مامان و بابا

پسر کوچولوی شش ماهه ی من

1391/4/26 1:13
نویسنده : مامان امیرعلی
1,070 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان. ببخشید که اینقدر دیر به دیر میام راستش این روزا حالم اصلا خوب نیست آخه می دونی داداشم(دایی محمدت) مریضه و الان نزدیک یک ماهه که تو بیمارستان بستریه. توروخدا هرکی این مطلب رو میخونه واسش دعا کنه.

امیرعلی ٣٤٠٠گرمی مامان حالا دیگه ٨٣٠٠ گرم شده...

امیرعلی ٤٨ سانتیمتری من حالا ٦٨ سانتیمتر شده...

امیرعلی شش ماهه من الان دیگه می تونه به تنهایی بشینه البته هنوز نمی تونی خوب خودتو نگه داری و موقع نشستن یا میری سمت پاهات که بخوریشون و می افتی یا دنبال یه شیطنت دیگه...

کلی حرف دارم از کارهایی که تازه یاد گرفتی ولی الان نمیتونم بنویسم فعلا چند تا عکس ازت میذارم تا بعد...

امیرعلی شیطون در حال حمله به دوربین...

امیرعلی خان... زهرا خانوم... دایی وحید 

روز تولد امام زمان خونه ماماحاجی شله زرد پزون داشتیم، البته شله زرد با طعم امیرعلی

دیوونه ی این عکستم کپل مپلی مامان

ببخشید که کیفیتش اینقدر افتضاحه...امیرعلی و باباجلالش

آفتاب بدم خدمتتون اقای مهندس؟!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نفس مامان آویسا
26 تیر 91 12:39
سلام ان شاالله داداشی زود زود خوب میشه این کوچولو رو ببین بزنم به تخته هر روز تپل تر میشه بلوز شلوارشو ببین
سمانه
28 تیر 91 11:14
از طرف من لپهاشو بکش یکی هم تس بزن پس کله اش آخه خیلی بامزه اس
فاطمه خانوم
29 تیر 91 0:24
الهی من فدای این امیرعلی بشم که روزبه روز داره خوردنی تر و قشنگ تر میشه
در انتظار مهدی یار
6 مرداد 91 0:57
سلام.ان شاالله که هرر چه زودتر داداشتون خوب بشند...
در انتظار مهدی یار
6 مرداد 91 0:58
ماشاالله چه ناز و تو پولوه.خدا براتو حفظش کنه...وای خدا....