امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

امیرعلی، زندگی مامان و بابا

چهار ماهگیت مبارک

1391/2/18 0:04
نویسنده : مامان امیرعلی
442 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

-          چهار ماهگیت مبارک عزیزدلم. چهارماهت شده و اینقدر بزرگ شدی که میتونی با دو دستت اسباب بازیها و شیشه شیرتو بگیری و بذاری تو دهنت.

-          5 شنبه رفتیم واکسنتو زدیم، خدارو شکر زیاد اذیت نشدی، نه زیاد گریه کردی و نه تب.

-          چند روزه با بابایی، دوتایی میرین موتورسواری، کلی حال می کنین. منم تو خونه تنها میمونم. ده دقیقه هم نمیشه ولی واسه من ده ساعت طول میکشه از بس که دلم واستون تنگ میشه و شور می زنه.

-          همیشه وقتی زیاد گریه میکردی همه میگفتن چهار ماهش که شد خوب میشه. و حالا ... انگار واکسن چهار ماهگی معجزه میکنه که دو روزه اینقدر خوب و آروم شدی. آفرین به تو پسر خوبم

-          یه بار از پنجم تا نهم فروردین بهت غذای کمکی دادم. ولی چون متوجه شدم با خوردنش گریه هات بیشتر شده قطع کردم. دو روز پیش دوباره بهت حریره بادام دادم ولی بازم اذیت شدی. تو اینترنت خوندم بچه هایی که حساسیت روده ای دارند تا شش ماهگی نباید به جز شیر مادر چیز دیگه ای بخورند. پس خوردن غذای کمکی موکول شد به دوماه دیگه.

-          بی نهایت دوستت دارم مامانی.هردوتون رو دوست دارم هم تو و هم باباجلال رو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فاطمه خانوم دختر خاله ی امیرعلی
17 اردیبهشت 91 20:15
سلامخاله جون چه پسر قشنگی داریااااااااااا توکه می گی انقدر آرومه خیلی خوبه @}; بازم می گم:10تاش برای تو بقیش برای امیرعلی
نفس
2 خرداد 91 11:19
سلام چهار ماهگيش مبارك الان چه وقت غذاي كمكي دادنه؟ ولي بين خودمون باشه ها هر چي مي گزره زشت تر ميشه اينو گفتم كه نگي چشش كردي
محبوبه
2 خرداد 91 16:02
سلام مامان امیر علی بسر خیلی نازی داری خدا واست ببخشه. امیر علی جون 4ماهگیت مبارک امیر علی رو از طرف من ببوس
40tike
15 خرداد 91 4:37
be bache zire 2 sal be hich onvan asal nadid khatarnake.