امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

امیرعلی، زندگی مامان و بابا

عکس های جدید

1391/1/3 12:43
نویسنده : مامان امیرعلی
708 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدل مامانی عیدت مباک قربونت برم.

 امسال با وجود تو بهترین سال تحویل عمرم بود. اولین سال تحویلی که خانوادمون سه نفری بود.

چند روز گذشته سرم به خونه تکونی گرم بود واسه همین نیومدم.

 تو این چند وقت که به وبلاگت نیومدم:

 اول از همه اینکه چند روزی بود خیلی گریه و زاری می کردی، گاهی اینقدر سوزناک گریه می کردی که من هم پا به پات اشک می ریختم.

 بردیمت پیش دکتر سبحانی،متخصص اطفال، ایشون آزمایش برات نوشتن و با دیدن جواب آزمایش تشخیص دادن که امیرعلی من به پروتئین شیر حساسیت شدید داره.

 حالا از وقتی رژیم غذایی جدیدمو رعایت می کنم امیرعلی مامان خیلی خیلی پسر خوب و آرومی شده، خدارو شکر دیگه از اون گریه ها خبری نیست و خوب هم می خوابی.

 مامان امیرعلی واسه اینکه امیرعلی خان سالم و سرحال باشه باید تا یک سالگی پسرش لب به لبنیات، گوشت گاو، تخم مرغ، شیرخشک و هرچیزی که با این مواد درست شده نزنه. من حاضرم همه عمرم فقط آب و نون خشک بخورم تا پسرم سالم باشه و درد نکشه.

 راستی مامانی واکسن دو ماهگیت رو هم زدیم، الهی مامان فدات بشه که درد کشیدی.

 اینم چند تا عکس از امیرعلی خان من:

 2 ماه و 10 روزه

اینم از شیطنت های دایی حمید و دایی وحیدت:

اینم از خاله جونت که تو رو گذاشته تو کیفت:

 اینم از زن دایی مامانی که چشماتو سرمه کشیده:

این  عکس ها رو خیلی دوست دارم:

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نفس
5 فروردین 91 11:36
سلام عید سه تاییتون مبارک حتما عید خیلی خوبی داشتید سه تایی
مهربان
5 فروردین 91 11:51
عیدتون مبارک الهییییییییییییییییییییی فداش خیلی نازهههههههه