امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

امیرعلی، زندگی مامان و بابا

اولین ماهگرد امیرعلی خان

1390/11/14 20:33
نویسنده : مامان امیرعلی
425 بازدید
اشتراک گذاری

یک ماهگیت مبارک نفس مامان

 می بینی مامانی؟ روزها مثل برق و باد داره می گذره، انگار همین دیروز بود که فهمیدم یه فرشته ی کوچولو داره تو وجودم رشد می کنه،

 8ماه و نیم بارداری و زایمان(که خیلی ازش می ترسیدم) خیلی خیلی زودتر از اونی که فکرشو می کردم گذشت

و حالا امیرعلی من یک ماهه شده، لحظات با تو بودن اینقدر شیرینه که به چشم برهم زدنی می گذره...

یادته وقتی تو شکم مامانی بودی چقدر باهات حرف می زدم؟ همیشه دوست داشتم بدونم بعد از تولدت صدای منو میشناسی یا نه؟

 آره قربونت برم، تو از همون روزای اول صدای مامانتو خوب می شناسی... با صدای من آروم می شی ... وقتی گریه می کنی تا صدات می کنم آروم میشی خوتو لوس می کنی و آروم ناله می کنی...

 هنوزم مثل دوران بارداری برات شعر و قرآن میخونم و باهات حرف می زنم.

 امیرعلی کوچولوی من... نفسم به نفست بنده.

اینم از امیرعلی خان یک ماهه ی من:

امیرعلی یک ماهه ی من

امیرعلی یک ماهه ی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فاطمه خانوم دختر خاله ی امیرعلی
18 بهمن 90 7:21
سلام خاله جون فدای اون سوراخ های بینیش بشم که مثل ی غارن.درضم زیادی سفید شده.تولدیک ماهگیش هم مبارک باشه
خاله نرگس
18 بهمن 90 9:33
دیگه برا خودش مردی شدی کی قراره بره کلاس بدنسازی
فاطمه خانوم دختر خاله ی امیرعلی
19 بهمن 90 15:31
سلام خاله جونمی دونی اسم وبلاگم رو گذاشتم من ونرگس کوچولو؟
نفس
20 بهمن 90 20:06
سلام بر كوچولوي يه ماهه و مامانش چه خوشكله تو اين عكسا از طرف من ببوسش