امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

امیرعلی، زندگی مامان و بابا

تولدت مبارک نفس مامان

1390/11/11 19:50
نویسنده : مامان امیرعلی
665 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

این اولین پستیه که بعد از تولدت مینویسم.

تولدت مبارک نفس مامان... امروز تو 20 روزه شدی، 20 روزه که شدی همه ی زندگی من، 20 روزه که با اومدنت من رو بیشتر از پیش عاشق و دیوونه خودت کردی. می دونی چیه؟ باخودم فکر می کنم یعنی مامان های دیگه هم همین قدر بچه هاشون رو دوست دارن؟!!! فکر نمی کنم!!!

خشکل مامان در اولین فرصت خاطره ی روز تولدت رو کامل می نویسم فعلا بگم که امیرعلی خان مامان چهارشنبه 14 دی ماه 1390 مصادف با 04/01/2012 میلادی رأس ساعت  05:03 صبح چشم های قشنگشو به جهان گشود و دل مامان و بابا رو پر از شادی و شعف کرد.

این اولین عکسیه که بعد از تولدت باباجلال ازت گرفت تو این عکس حدودا 20 دقیقه از تولدت میگذره.

اولین عکس

 نفس مامانی تو

امیرعلی خان و باباجلال گلش

امیرعلی  و باباجلال

 

این عکس رو هم همین الان ازت گرفتم. فدای صورت معصومت بشم.

امیرعلی 20 روزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

فاطمه خانوم دختر خاله ی امیرعلی
4 بهمن 90 10:49
سلام خاله جونهیچکدوم ازعکس های امیر علی که نمی آید توللللللدتوللللللللد تولد امیرعلی مبارک همه ی اینا برای امیر علیه حتی یه دونش
نفس
5 بهمن 90 18:38
سلام خانومي باز هم مبارك باشه عكسات باز نمي شهههههههههههههههههههههههه
خاله نرگس
8 بهمن 90 10:49
قربون صورت خشگلت بره خاله تولدت مبارک قهرمان کوچولوی مامان
فاطمه خانوم دختر خاله ی امیرعلی
8 بهمن 90 11:38
سلام خاله جون یادته به من قول دادی یه سری به وبلاگ من هم بزنی؟من همیشه منتظرم که تو بیایی و یه سری به وبلاگ من بزنیراستی اون روز که اومده بودم خونه ی شماها گفتی:وقتی سر زدم به وبلاگت قول می دم یه نظرهم برات بزارم که یعنی من اومدم وبه وبلاگ خوش کلت سر زدمپس خودت می دونی که چند روزه که به وبلاگم سر نزدی؟تازه اون مطلبی که تو وبلاگم ذاشته بودم ورمز داشت رمزش(456)هستشتا توتا به من سرنزدی من هم به تو سر نمی زنم نظر هم نمی دم تا ودت بفهی قولی رو که دادی نمی شه عمل نکرد با ید عمل کنی زیر قولت هم دیگه دوست ندارم بزنیدرضم هیچ کدوم ازعکس های امیر علی هم نمی آد
فاطمه خانوم دختر خاله ی امیرعلی
9 بهمن 90 18:26
سلام خاله جونکار خدا همین حالا که به وبلاگتاومدم باورم نشدهمه ی عکس های امیر علی بازمی شه .درضم آنقدر امیر علی رودوست دارم کهنتونستم به وبلاگت نیام
فاطمه خانوم دختر خاله ی امیرعلی
9 بهمن 90 18:31
سلام خاله جونکار خدا همین حالا که به وبلاگت اومدم ودیدم همه ی عکس های امیر علی باز می شه باورم نشدراستی راستی من آنقدر امیر علی خان پسر خاله ی گلم رودوست دارم که نمی تونم فقط یه روز به وبلاگت سر نزنمدروغ نمی گم باور کن که من خیلی خیلی خیلی خیلی زیاد امیر علی خان رو دوست دارم
فاطمه خانوم دختر خاله ی امیرعلی
9 بهمن 90 18:33
سلام خاله جونکار خدا همین حالا که به وبلاگت اومدم ودیدم همه ی عکس های امیر علی باز می شه باورم نشدراستی راستی من آنقدر امیر علی خان پسر خاله ی گلم رودوست دارم که نمی تونم فقط یه روز به وبلاگت سر نزنمدروغ نمی گم باور کن که من خیلی خیلی خیلی خیلی زیاد امیر علی خان رو دوست دارمدرضم نظر بالا روکه دادم اشتباه شد می خواستم پاکش کنم اما نشدحالا آبروم می ره
فاطمه خانوم دختر خاله ی امیرعلی
9 بهمن 90 18:41
باسلام خاله کار خدا عکس های امیر علی بازشدمن آنقدر امیر علی خان رو دوست دارم که حتی یه رو زهم نمی تونم تحمل کنم که به وبلاگ خوش کل امیر علی خان سر نزنمآگر می تونستم به وبلاگت نیام که نمی اومدمخیلی خیلی دوستتون دارم تا فردا که به شما دتا سر بزنم خدا حافظ فردا حتما می آم شا ید هم نتونم بام